.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در سالگرد زنده یاد جابر معافی

در پی اولین سالگرد در گذشت جابر معافی مدیر دفتر خبر گزاری فارس در مازندران ، مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران یاد این فعال رسانه ای استان را گرامی داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیزاده گرجی با بیان اینکه مرحوم معافی به عنوان انسانی متعهد، متخصص در حوزه رسانه بود در گذشت نابهنگام این فعال رسانه ای را ضایعه ای برای استان مازندران یاد کرد.

وی افزود: تعهد، تخصص، صداقت و سرعت در انتشار اخبار و رویدادهای استان بارزترین ویژگی مرحوم معافی در حوزه رسانه بود که وی ر ا از چهره های فعال و متمایز خبری استان و کشور نمود.

گرجی  به نقش موثر دفتر خبر گزاری فارس در مازندران نسبت به انعکاس اخبار کانون پرورش فکری اشاره داشت و تصریح کرد: انعکاس فعالیت ها و برنامه های کانون بخصوص جشنواره های رضوی از جمله برنامه های خبری بود که از سوی این دفتر و شخص مرحوم معافی مورد اهتمام بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران خاطر نشان ساخت: همراهی و حمایت این خبر نگار آگاه با کانون پرورش فکری نشان از توجه مرحوم معافی در تبیین حوزه کودک ونوجوان بود که در کار وی به چشم می خورد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.